Az olvasói szavazás nem okozott meglepetést

A TimoCom ismét elnyerte, immáron hetedik alkalommal a legjobb márka díjat fuvarbörze kategóriában. Erről 8.430 olvasó döntött a lastauto omnibus, trans aktuell és a FERNFAHRER magazinok táborából. Olyan iparági óriások mellett, mint a Mercedes-Benz és a Schmitz Cargobull Európa legnagyobb transzport platformja ismét a dobogóra léphetett.

Az ETM kiadó által életre hívott díjat a szállítmányozási iparág innovatív termékei és szolgáltatásai kaphatják meg.  Fontos szerepet játszik ebben a TimoCom TC Truck&Cargo® fuvarbörzéje. Christof Thesinga marketing igazgató (a képen középen) a június 11-ei fallbach-i díjátadón így nyilatkozott: "Nagyon nagy megtiszteltetés számunkra, hogy olyan olvasók választják meg hetedik alkalommal is a legjobb fuvarbörzének a programunkat, akik valóban naponta használják is. Ennél jobb visszaigazolás a minőségi munkáról nem létezik. Örülök annak, hogy cégünk értéke tovább nőtt."

2015_bestemarke_bild01_900x600px_rgb.jpg

(kép innen: http://www.lt-manager.de)

Járműkövetés, mobil hozzáférés, számos ajánlat

Az IT-céget azért is pontozták, hogy nagy hangsúlyt fektettek a mobil hozzáférésre és a TC eMap® kalkulációs és járműkövető megoldás továbbfejlesztésére. A cég vezető képviselője, Marcel Frings is megerősíti az olvasói véleményeket: "Azt már látjuk a felhasználók egyre növekvő számából, hogy a mobil alkalmazást nagyon jól fogadták. Menet közben 4.200 felhasználó jelentkezik be a programunkba a fuvarpiaci barométer applikáción keresztül. Így a naponta közzétett 450.000 európai fuvar- és raktérajánlat bárhonnan hozzáférhető." Ehhez még hozzájön a TC eMap® egyre több telematikai szolgáltatója: "Felhasználóink több, mint 130 különböző telematikai rendszert érnek el egy felületen. Természetesen így még többet profitálhatnak az idén felhasználóbarátabbá tett programunkkal" - tette hozzá Frings.

Végül kaphatunk egy hatékony összetevőkből álló mixet: számos különböző fuvar- és raktérajánlat, újdonságok, valamint sok más, ami a céget minden évben előreviszi. Ahogy a klasszikus mondás is tartja: az ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó. Jelenleg egy kommunikációs alkalmazáson dolgozunk, ami a közeljövőben biztosítani fogja a gyors és egyszerű információcserét az iparágon belül. A legjobb márka gondoskodik erről is.