Adj egy ötöst!

Az olvasók a TimoCom-ot választották ismét a legjobb márkának

Az igazi márkákat a felhasználói teszik ismertté. Ez persze a "legjobb márkákra" is igaz a fuvarozási szakmában, amelyeket a "lastauto omnibus", a "trans aktuell" és a "FERNFAHRER" magazinok olvasói szavaztak meg. Az utóbbi években a TimoCom olyan nagy neveket utasított maga mögé, mint a Michelin, Mercedes vagy a Schmitz Cargobull. Idén, az ötödik alkalommal is, megítélték a "legjobb márkának" járó elismerést - a "fuvarbörzék" kategóriában - a düsseldorfiaknak.

TimoCom legjobb márka.jpg

Ha a márka valamennyi részben is hozzájárul a cég hozzáadott értékéhez, akkor biztosan növekedett azon az estén a TC Truck&Cargo®, a piacvezető európai fuvarbörzéjének üzemeltetői számára. Ugyanis június 18-a estéjén Christof Thesinga, a TimoCom marketing igazgatója vette át a 2013 legjobb fuvarbörzéjének járó díjat. "Ez a kitüntetés az ügyfeleink hűségét hivatott szimbolizálni. Ez nem csak az imidzsünknek tesz jót, hanem minden felhasználónk imidzsének, akik a felhasználói felületeinknek bonyolítják le mindennapi üzletiket", teszi hozzá Thesinga.

A legjobb márkának járó díj nem babérkoszorú, hanem motivációs eszköz. A díj elsősorban innovatív termékeknek, szolgáltatásoknak szól, illetve az ezek fejlesztésén naponta dolgozókat illeti, valamint a szállítmányozásban-fuvarozásban résztvevő cégeket. Június elején jelentkezett a TimoCom az új integrált Tracking megoldással, a TC eMap®-pal.

"A legnagyszerűbb az, hogy a "legjobb márka" elismerés direkt az olvasóktól kerül szavazásra, akik a saját fuvar- és raktérkeresési tapasztalataikból merítenek. Ennél jobb visszaigazolás a minőségi munkáról nem létezik. Egyszóval: a legjobb reklám", hangsúlyozza a marketing osztály vezetője. A középvállalkozás a trófeát nem babérkoszorúként látja, hanem egy motivációs eszközként, amely a kiváló teljesítmény megtartásra és a rendszerfolyamatok javítására ösztökél.

További információt a TimoCom-ról a www.timocom.hu oldalon vagy a Facebook oldalunkon találsz.