Egész Európára kiterjedő reklámkampány a fuvarbörzéhez

„Ha mindjárt elájulnék, ne is foglalkozzatok vele, oké? Sokszor lámpalázas vagyok." Egy szokásos, szürke hétfő reggel egy düsseldorfi fotóstúdióban. A TimoComnál éppen egy nagyszabású reklámkampány felvételei zajlanak. A kamera végén Nadine Dilly áll, aki a mindennapi munkája mellett modellként, színésznőként és profi fotósként is helyt áll. „Tök jó, hogy pár nappal ezelőtt volt egy találkozóm Kaya Yanar-al (humorista). Kaptam ott tőle pár tippet, hogyan lehet igazi grimaszokat vágni." Az, hogy megérte-e a humoristával gyakorolnia, azt mindenki döntse el maga. Június közepétől láthatóak már az első eredményei a fotózásnak online- és nyomtatott formában is.

timocom kulissza.jpg

Az, hogy a reklámnak a logisztika világában nem mindig unalmasnak és előre láthatónak kell lennie, ezt mutatja meg most a TimoCom az új kampányával. "Mi azokra az emberekre fókuszálunk, akik a termékeinkkel dolgoznak. Nem csak az a feladatunk, hogy száraz termékinformációkkal szolgáljunk, hanem az is, hogy egy kicsit szórakoztassunk is", teszi hozzá Christof Thesinga, marketing igazgató. Ezért egy teljesen új koncepciót állítottunk fel profi színészekkel, helyszínekkel és berendezéssel. Hogy mitől sajátságos? A TimoCom nem kért fel semmilyen külső céget, hanem teljes mértékben a marketing osztály ötleteire hagyatkoztak. Az 50 főből álló csapat mindent egyedül csinált: terveket, szervezést és megvalósítást - beleértve a 24 nyelven való fordítást is.

Kezdésként 4 hirdetés jelenik meg, amelyek a szállítmányozói piac mindennapjairól szólnak. A nézők szórakozva ismerhetik meg a fuvarszervező Lizát és Martint, valamint a logisztikai vezető Kristófot, akik mind egy-egy ügyfélkört reprezentálnak a szállítmányozási szakmából. "Persze, hogy egy kicsit meg akarjuk zavarni az olvasókat. Lehetséges, hogy sarkítunk is egy kicsit. De ez még mindig jobb a cukiság faktornál", meséli Thesinga. A nyomtatott médiumokban való megjelenés csak egy része a kampánynak. "Sokan még a reklám szó hallatán először a hirdetésekre és az óriásplakátokra gondolnak. Egyértelmű, hogy az online jelenlétünk microsite-ok, bannerek és social media bejegyzések formájában is képviseli magát", teszi hozzá a marketing igazgató. Így Liza,  Martin és Kristóf már látható a cég hivatalos honlapján. Mozgóképek formájában is.

További információkat a TimoCom-ról a www.timocom.hu oldalon és a Facebook oldalunkon találsz. 

reklámkampány TimoCom.jpg