Már elérhető a TimoCom Messenger funkciója

messenger_1j8a4308_900x600px_rgb.jpg

Nagy lépés a TimoCom-nak és még egy nagyobb lépés a szakmának

Képzeljenek most el egy tipikus logisztikai- vagy speditőrcéget. Fogadjunk, hogy a telefon, jegyzetfüzet, toll és a speditőrcímjegyzék is benne volt? Európa legnagyobb fuvarbörze szolgáltatója másra is gondolt: billentyűzet, képernyő, egér és chat ablak. Olyasvalamire, ami az összes munkafolyamatot és az üzleti kommunikációt is profin leegyszerűsíti. Ezekből a gondolatokból született meg a szakma új kommunikációs eszköze: a TimoCom Messenger. Ez az új funkció, ami nem “csak” chatelni tud, máris elérhető mind a 100.000 felhasználónknak és mindez ingyen, plusz költségek nélkül.

Még eredményesebb üzletkötés, még gyorsabb egyezség, hosszútávú archiválás
A Messenger bevezetésével teljesen megváltozik a TimoCom felhasználók üzleti kommunikációja. Máris lehetősége van egy fuvarajánlatot a TC Truck&Cargo®-ból kiválasztani majd egy kattintással indíthatja is a beszélgetést üzleti partnerével. Ezzel rengeteg időt takarít meg egy esetleges üzletkötésnél. Amint egy tárgyalás sikeresen zárul és mindkét fél megegyezett, a beszélgetéseket jogi félreértések elkerülése végett is lementhetjük vagy PDF formátumban kinyomtathatjuk. A biztonságot sem hagytuk figyelmen kívül: a TimoCom Messenger használatakor mindig biztosak lehetnek abban, hogy egy leellenőrzött felhasználóval van dolguk. Minden új ügyfelünket gondosan ellenőrzünk, mielőtt felhasználóvá válik.
Az ajánlatközpontú chat mellett az erkrathi székhelyű IT vállalat az általános beszélgetésekre is gondolt, hogy minél több üzleti partnerrel alakítsunk ki kapcsolatot. „A jó kapcsolatok a legfontosabbak az életben. Az általános chat funkcióval a felhasználóink egyszerűen létrehozhatnak egy csoportot a kiválasztott partnerekkel és a Messengeren belül kommunikálhatnak nap mint nap. Ennél egyszerűbben nem lehet üzleti kapcsolatokat kialakítani és ápolni“, mondja a cég vezető képviselője, Marcel Frings. Egy további előnye: a fuvarplatform felhasználói az általános chat funkciót pedig akár belső kommunikációra is használhatják a gyorsabb információcsere érdekében.

Non-stop üzleti lehetőségek
A gyors reagálás és az azonnali elérhetőség a fuvarozási szakmában elengedhetetlen. A Messenger-t nem csak az asztali gépénél tudja használni, hanem útközben is a fuvarpiaci barométer applikációval együtt. Ha a TimoCom fiókjából egy másik eszközre vált, Pl. egy tabletre, bejelentkezés után automatikusan szinkronizálásra kerülnek az Ön kapcsolatai valamint beszélgetései is. „Egy ilyen eszközökön átívelő Messenger használata abból a szempontból is előny, hogy a felhasználóink az irodát elhagyva útközben is elérhetőek. Akár egy tárgyalást előkészíteni a következő napra vagy nem szem elől téveszteni egy jó ajánlatot. A mi Messengerünkkel a felhasználóink az üzleti beszélgetés utolsó mozzanatát is nyomon követhetik, nem csak asztali gépről, hanem bármilyen mobil eszközről is“, teszi hozzá Marcel Frings.

A TimoCom Messenger most bukkant elő a fuvar- és logisztikai ágazatban de már most megváltoztatja a felhasználók munkafolyamatát. Ez azt jelenti, hogy: 100.000 felhasználó. TimoCom közösség. Bármikor és bárhol elérhetőnek lenni.