A TimoCom fuvarpiaci barométere a második negyedévet fuvartöbblettel zárta. Eltűnőben a fuvarozási szakma keserű szájíze. A TimoCom fuvarpiaci barométere az utóbbi hónapokban folyamatos növekedést mutatott: a második negyedév a fuvar raktérhez viszonyított aránya az 53:47…
„Ha mindjárt elájulnék, ne is foglalkozzatok vele, oké? Sokszor lámpalázas vagyok." Egy szokásos, szürke hétfő reggel egy düsseldorfi fotóstúdióban. A TimoComnál éppen egy nagyszabású reklámkampány felvételei zajlanak. A kamera végén Nadine Dilly áll, aki a mindennapi…
Az olvasók a TimoCom-ot választották ismét a legjobb márkának
Az igazi márkákat a felhasználói teszik ismertté. Ez persze a "legjobb márkákra" is igaz a fuvarozási szakmában, amelyeket a "lastauto omnibus", a "trans aktuell" és a "FERNFAHRER" magazinok olvasói szavaztak meg. Az utóbbi években a TimoCom olyan nagy neveket utasított maga mögé,…